24/7 online 24/7 online Fast delivery Szybka dostawa Money back guarantee Gwarancja zwrotu pieniędzy Secure payments Bezpieczne płatności
pn-pt 08.30-17.30

Najczęściej zadawane pytania


Nasi pracownicy chętnie odpowiedzą na konkretne pytania. Proszę zapoznać się z naszą stroną internetową, aby uzyskać informacje o cenach i zamówieniach.

Już złożyłeś zamówienie.

Więcej informacji o zamówieniu można wyświetlić po zalogowaniu się na: Japoto.nl. W „Moje Japoto” możesz monitorować status swojego zamówienia (zamówień) oraz przeglądać lub zmieniać dane swoich klientów. Możesz również zobaczyć szczegóły i potwierdzenie zamówienia lub zadać pytanie.
Czy mimo to chcesz zadzwonić? Upewnij się, że masz numer zamówienia. Zapomniałeś numer zamówienia? Następnie zarejestruj się na: Japoto.nl. Jeśli nie masz danych pod ręką, nasz helpdesk niestety nie będzie w stanie zaoferować tak dobrej usługi.

Jesteś nowym klientem.

Możesz łatwo kupić produkty za pośrednictwem naszej strony internetowej. Czy to nie działa od razu? Następnie możesz do nas zadzwonić o dowolnej porze pod numer +31 596 57 2992.
Dział obsługi klienta jest dostępny pod telefonem od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 17.30

Najczęściej zadawane pytania:
Co to za części?

Sprzedawane przez nas przedmioty to części ze zdemontowanych samochodów. Są to auta, które zostały zgłoszone przez towarzystwo ubezpieczeniowe jako szkoda całkowita, a następnie przez nas wykupione. Rozbieramy te samochody na sprzedaż z dobrych części. Więc używane oryginalne japońskie i koreańskie części samochodowe! Nawiasem mówiąc, sprzedajemy również nowe (oryginalnie zbudowane fabrycznie) komponenty.

Jak określić lewą i prawą stronę:

Po lewej stronie znajduje się strona kierowcy, zarówno z przodu, jak i z tyłu.
Po prawej stronie znajduje się strona pasażera, zarówno z przodu, jak i z tyłu.

Dostępność i czas dostawy:
Wszystkie komponenty, które widzisz na naszej stronie internetowej, są dostępne w magazynie. Oznacza to, że jeśli złożysz zamówienie (i zapłacisz) przed 16:30, Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia.
Nasze nowe części są oznaczone terminem dostawy. Czas dostawy jest wskazany dla każdej części.
Unikaj frustracji i staraj się dobrze planować kolejne spotkania (poniedziałki, święta itp.)

Odbierz lub zleć dostawę:

Możesz wybrać podczas zamawiania przez sklep internetowy. W kroku 3 procesu składania zamówienia możesz wskazać, że chcesz sam odebrać towar. Koszty wysyłki zostaną wówczas natychmiast potrącone. Możesz odebrać swój przedmiot tego samego dnia. Japoto upewni się, że Twoja część jest gotowa!

Obrazy:

Zdjęcia, które widzisz u nas, to zdjęcia tej części. Staramy się, aby zdjęcia były jak najdokładniejsze.
Zdjęcia nowych elementów dostarcza nasz dostawca. Czasami może się to różnić od faktycznie dostarczanej części.

Wskaźnik jakości:

Jakość komponentów jest zawsze opisana tak dokładnie, jak to możliwe. Może się jednak zdarzyć, że opisana jakość różni się od opisywanej jakości. Cechy, z jakimi oceniamy nasze komponenty, to:

Kryteria klasyfikacji blach i elementów karoserii:
-A1 Jak nowa, bez rdzy i uszkodzeń (czysta jak nowa)
-A2 Lekko uszkodzona, ale bez rdzy, dopuszczalna do montażu w starszych samochodach. Neuwagell może potrzebować odrobiny szpachli i nowego lakieru.
-A3 Uszkodzony bez rdzy, wgniecione części - wymagane szpachlowanie i malowanie. Czas naprawy to maksymalnie 1 godzina
-A4 Uszkodzony bez rdzy, wgniecione części-konieczne szpachlowanie i malowanie. Czas naprawy powyżej godziny, ale poniżej 2 godzin.
- Uszkodzenie A5 zostało naprawione
- B1 do B4, jak A1 do A4, ale z powierzchniową rdzą
- C 1 do C4 , jak A1 do A4, ale z rdzą, tylko bez dziur
- D1 do D4 jak A1 do A4, ale z otworami od rdzy
- R 1 t do R4 A1 do A4 rysy, rdza i / lub naprawiono dziury
Brak klasyfikacji -X lub nie sprawdzono

Techniczne kryteria klasyfikacji części samochodowych: silnik, skrzynia biegów, tylne mosty (uniwersalne) i podwozie
-A1 Przetestowane pod kątem eksploatacji, do 35 000 km to norma
-A2 Nietestowane pod kątem eksploatacji , do 35 000 km to norma
- B1 Testowane pod kątem eksploatacji, od 35,00 km do 100 000 km to norma
- B2 Nie testowane pod kątem eksploatacji, od 35 000 km do 100 000 km to norma
- C1 Przetestowany pod kątem działania, ponad 100 000 kilometrów to norma
- C2 Nie przetestowany pod kątem działania, ponad 100 000 kilometrów to norma
- R1 (odnowiony lub naprawiony) sprawdzony pod kątem działania
- R 2 (regenerowane lub naprawiane) nie są sprawdzane pod kątem działania
- N1 (nowe) zostały przetestowane pod kątem funkcjonalności
- N2 (nowe) nie zostały przetestowane pod kątem działania
- Brak klasyfikacji lub część niezaznaczone

Kryteria klasyfikacji dla innych części samochodowych:
Części samochodowe, które nie należą do: silników, skrzyń biegów, tylnych mostów (uniwersalne), ram i blach.
-A1 W dobrym stanie
-A2 Niewielkie uszkodzenia, ale dobre w użyciu
-A3 Uszkodzone, ale można je naprawić w ciągu 1 godziny
-Brak klasyfikacji X lub część niesprawdzona

Numery części:
Istnieją dwa rodzaje numerów na częściach. Istnieje OEM (producent oryginalnego sprzętu) i numer modelu. W przypadku części elektronicznych zawsze należy to sprawdzić.
Numery typu to liczby of dostawców. Musisz wtedy pomyśleć na przykład o Siemens, Bosch, Hella, Valeo, Denso Mitsubishi itp.


Czy cena zawiera podatek od sprzedaży?
Ponieważ oferujemy części używane i nowe, podatek VAT jest podzielony. Wszystkie nowe części objęte są prawnie obowiązującym podatkiem VAT. Cena podana na naszej stronie internetowej zawsze zawiera podatek VAT.
Używane części są traktowane jako towar marżowy, tzn. podatek VAT nie jest naliczany. Cena części jest zatem ceną „całkowitą”.