GWARANCJA I WADY
Gwarancja ustawowa
Jeśli kupiłeś od nas produkt, masz prawo do dobrego produktu przez cały czas, pod warunkiem, że normalnie korzystasz z produktu prawidłowo. Jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, w pełni zastosujemy się do naszej ustawowej gwarancji. Dlatego powinieneś skontaktować się z nami w ciągu dwóch miesięcy od wykrycia wady.
Po otrzymaniu powiadomienia niezwłocznie sprawdzimy, czy możemy po prostu naprawić usterkę lub czy możemy wymienić produkt i/lub wadliwe części. Jeśli nie jest to możliwe ogólnie lub w krótkim czasie, oferujemy możliwość rozwiązania umowy. Otrzymasz wtedy zwrot ceny zakupu.
Dalsza gwarancja producenta
Niektóre z naszych produktów są objęte rozszerzoną gwarancją. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat tej gwarancji, wyślij do nas e-mail, a my niezwłocznie prześlemy Ci dodatkowe informacje. Niniejsza gwarancja jest oczywiście uzupełnieniem ustawowych przepisów gwarancyjnych, które spełniamy w sposób opisany powyżej. Dlatego radzimy najpierw skontaktować się z nami w przypadku reklamacji. Zapewniamy, że naprawa produktów jest przeprowadzana prawidłowo.
Ta gwarancja dotyczy tylko używanych części, które oferujemy. Standardowa gwarancja na te elementy wynosi trzy miesiące.
Gwarancja na silnik i/lub skrzynię biegów wynosi trzy miesiące, pod warunkiem udowodnienia, że były one używane przez certyfikowany warsztat.
O ile nie uzgodniono inaczej , sprawdzone części są objęte 24-miesięczną gwarancją.
Harmonogram gwarancji i wad
Czy chcesz zwrócić produkt w ramach gwarancji? Zadzwoń do nas pod numer +31 596 57 2992.
koszty
Możesz odesłać nam artykuł. Nic Cię to nie kosztuje. Umieść pieczątkę na paczce i dołącz paragon, abyśmy mogli zwrócić Ci kwotę. japotoparts.com pokryje również koszty zwrotu naprawionego lub wymienionego produktu. Jeśli produkt nie jest poprawny z powodu naszych błędów, wyślemy Ci zamiennik bezpłatnie.